czwartek, 25 sierpnia 2016

Ostatnie dni wakacji

 Patrząc na poniższe zdjęcia kręci mi się łezka w oku, ponieważ za około tydzień usłyszymy dźwięk szkolnego dzwonka. Są to jedne z ostaniach zdjęć zrobionych w promieniach sierpniowego słońca. Wiadomo wszystko, co dobre szybko się kończy, ale chwila moment jeszcze mamy to ostanie dni wakacji. Zróbmy coś szalonego, wsiądźmy do pociągu i pojedźmy w pierwsze wybrane miejsce na mapie. Skoczmy na bandżi, napiszmy książkę lub zacznijmy rysować twarze na warzywach i owocach. Ja ostanie chwile spędzam aktywnie, tak,przyznaje te wakacje,spędzałam ze znajomymi na różnych ogniskach i o ćwiczeniach nie było mowy. Zdrowe żywienie czy wstawanie prędzej niż przed 13 też było wykluczone. Mam wyrzuty sumienia do siebie i chce przyzwyczaić organizm do zmian, jakie znowu nastąpią za niecały tydzień. Budzik, życie w biegu i pod małym stresem już się tego boję, ale niestety trzeba to przeżyć. Te wakacje były jednymi z moich najwspanialszych na świecie #tegoNigdyNieZapomnę..Hip-Hop Festiwal jedno marzenie spełnione. Wiele sobie obiecałam na początku tych pięknych dwóch miesięcy. Zacznę czytać więcej i chętniej książek, zwiedzę trochę polski, internet mnie nie interesuje. Książki tyle, co widzę, bo stoją na moje półce, byłam najdalej w Mielnie i co pięć minut leciał nowy snap i zdjęcie na isnta. Pogoda w mojej okolicy nie była najcudowniejsza w tym roku i nie chciała nas rozpieszczać, więc jeziora też za często nie odwiedzałam, ale jazda na rowerze była najmniej dwa razy w tygodniu..no do czasu. Będzie mi ciężko przełączyć się z nocnego trybu życia na dzienny, słuchania czegoś, co mnie nie interesuje i życia w stresie przed dwoma słowami „wyciągamy karteczki „. Z takimi wspomnieniami to wątpię, żebym miała jakieś problemy przez pierwsze tygodnie, bo będę wspominać te piękne chwile.Dajcie znać jak wy spędziliście wakacje..🙂










3 komentarze:

  1. Oj niestety już za tydzień się zacznie..
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Szkoda że nie kontynuujesz bloga. Masz potencjał :D
    http://wiktoriagloria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 alcohales , Blogger