poniedziałek, 31 lipca 2017

Przebyte kilometry w Trójmieście

Witajcie :D W końcu jest ciepło,piękna pogoda,można się opalić (Nareście). Niestety jeszcze tydzień temu pogoda nie chciała nas aż tak rozpieszczać,ale ja i tak nie chciałam siedzieć i marnować czasu w domu,więc spakowałam walizkę,kupiłam bilet i pojechałam po sześcio godzinnej podróży w końcu zobaczyłam śliczną stację w Gdyni.Jako miejsce swoich wakacji wybrałam Trójmiasto.Spędziłam tam około 4 dni i spędziłam je bardzo "aktywnie"(tłumaczenie dużo chodziłam).Na marginesie moim zdaniem komunikacja miejska (nie wiem jak w Sopocie,Gdańsku  ale..) w Gdyni nie jest beznadziejna,ale dzięki temu pobiłam swój rekord w km.Piękna plaża,kolorowe stragany i cudowna architektura.W Gdańsku budynki zaskoczyły mnie bardzo i mam pewność,że mogłam bym tam spokojnie zamieszkać,niestety nie pozwiedzałam kościołów,muzeów itp..ale same przejście po tym cudownym mieście zaprojektowało uśmiech na mej buzi.Kilka słów o Sopocie,zdaniem ludzi,których pytałam w okolicy jest nazywane "miastem imprez",zgodzę się tym ale głównie dla studentów.Jednak nie pojechałam tam "imprezować" ale przejść się wieczorem po molo,posłuchać szumu fal i obejrzeć film pod chmurką.Przejście po pięknym,długim parku i zjedzenie Tajskich lodów to świetna forma spędzenia czasu.W Gdyni spędziłam tak naprawdę najwięcej czasu,a w sumie najmniej mnie zachwyciła,plaża i otoczenie fakt,faktem bardzo zadbane,atmosfera także cudowna,ale ja osobiście nie znalazłam tam siebie.Mimo nieciekawej pogody poczułam słony chłód  Bałtyku jak przeszłam po złotej plaży,cieszyłam się jak małe dziecko( mój chłopak śmiał się ze mnie jeszcze bardziej).Ciężko mi tak naprawdę powiedzieć co mi się najbardziej podobało..może mole,możliwe że długie spacery po plaży lub przejazd gokartem i prawie zderzeniem się z murem.długie uliczki w Gdańsku.Mam nadzieję,że wykorzystałam ten czas w 100%.Wyobraźni mi nie brakowało i starałam się bawić jak najlepiej(gdzie wiadomo dziewczyny mają swoje humorki).Przykro mi z tego powodu,że nie udało mi się nagrać żadnego filmiku,ale za to mam kilka zdjęć.Tony zjedzonych niezdrowego jedzenia i odpoczynek wśród mew,to najlepszy czas.Jeszcze sierpień,więc  jeżeli nie wykorzytaliście jeszcze swojego czasu na jakieś przygodzie trzymam kciuki.BUŹKA

Zapraszam na :
Snapchat: patryszjaaa5
Instagram: M4linnaa
Obserwuj mojego bloga i komentuj posty <3
                                                                  Dziękuję za poświęcony czas :D










3 komentarze:

  1. Mieszkam w trójmieście, a nie miałam pojęcia o tych parasolach!
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Trójmiasto jest przepiękne, byłam ale bardzo dawno temu i praktycznie mało pamiętam. Jednak mam nadzieję, że niedługo uda mi się tam pojechać ^^

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 alcohales , Blogger