niedziela, 9 lipca 2017

Następna stacja

Ostatnio dużą część swojego życia poświęcam na podróże pociągami. Ten sposób przemieszczania się jest przeze mnie wykorzystywany od bardzo dawna, ale od kilku miesięcy stało się to moją rutyną. Na samym początku było mi ciężko się przyzwyczaić, przeważnie jeździłam wcześnie rano (a z tego względu, że nie potrafię szybko zasnąć to byłam niewyspana) to .rozmowy ludzi, wszelkie hałasy jadącego pociągu doprowadzały mnie do szału. Nie widziałam w tym żadnych pozytywów i byłam tylko wykończona. W pewnym momencie stwierdziłam, że skoro i tak poświecę jeszcze sporo czasu na takie podróże spróbuję umilić sobie czas.Z tego względu,że zaczęłam jeździć w roku szkolnym uczyłam się (gdzie było widać wyniki), bo 5h drogi spokojnie starczy. Czytanie książek (w ciągu 5 miesięcy przeczytałam tyle książek ile nie przez całe poprzednie lata). Wyciszałam się w taki sposób, że zakładałam słuchawki i byłam w innym świecie. Z tego względu, że interesuje się modą, a ludzie pociągu są z różnych stron Polski (Jak czasami świata), obserwuję jakie style ubioru mają. Nie oceniam, ale inspiruje się niektórymi w bardzo dużym stopniu. Po przejechaniu Polski od góry do dołu przyzwyczaiłam się już do obcych ludzi, siedzących obok mnie, płaczących dzieci (gdzie najciężej mi było do tego przywyknąć). Ustalam sobie plan podróży i ruszam hehe. Bardzo z podróży lubię kolekcjonować bilety, uwielbiam mieć taką małą pamiątkę, że tam pojechałam, byłam,coś zobaczyłam. Cieszę się, że mogę podretuszować zaranie tylko po Polsce, ponieważ nie jestem osobą, która lubi siedzieć w jednym miejscu i to planowanie, kupnie biletów, pakowanie się nie raz dało mi dużo stresu, ale jeszcze więcej radości. Jedyny minus, jaki widzę w podróżowaniu pociągiem to  czasami przesiadki, bo niestety, ale jak już usiądę wygodnie to nie widzi mi się ruszać,szukać perony,brać te wszystkie walizki i znowu szukać tego miejsca, ale tak to wszystko jest pozytywne i wam życzę miłych i wspaniałych podróży w te cudowne wakacje :).



10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię podróżować, ale praca i pieniądze nie zawsze mi na to pozwalają :) nie mogę doczekać się urlopu, w tedy na pewno gdzieś pojadę. Może nie daleko, ale przynajmniej coś porobię :) piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pociągi są super środkiem lokomocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię podróżować ;) I pociągi są w porządku jak jest z kim spędzić w nich czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio dbają o to by podróż pociągiem była miła i szybka :) Fajnie tak pozwiedzać :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham podróże ;) Zdjęcia są cudowne ♥ Mają swój klimacik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nigdy nie jechałam pociągiem. :D Jakoś nie było okazji.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Już myślałam, że tylko ja lubię podróżować pociągami. Jednak jak o tym wspominam to ludzie zazwyczaj się dziwią. :D A co do biletów to już nawet nie wiem ile ich mam. W pewnym momencie przestałam liczyć. :)
    Pozdrawiam,

    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Udanych wakacji <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 alcohales , Blogger